slide show

Somrigt linne, Topshop



Superfint och somrigt linne från topshop! Har knappt några gula plagg så den här skulle mer än gärna få flytta in i min garderob =)
Ems

sv: ja precis :)

hur mår du idag då?

Elvira

Väldigt fint linne! Och tack så mycket. :)

Malin

Superfint verkligen! =)

Regine

oooh, kjempefin :) søt!

S A N D R A T J U L I N S

GUD VA FIIINT! :O :D



Kolla in dagens låt! :) http://sandratjulins.blogg.se/2010/april/ive-got-nowhere-left-to-hide.html#comment

Sophia

Ja allt är bra med mig! Vad har du haft fördig den här veckan?

f

fin :)

D A N I E L A ♥

- godkväll ;)

MyzaaN - Princess Pink

haha okejs :D fint med blått också :D

fan va drygt,

jag har inte haft några problem med min alls har funkat perfa i över ett år nu :) men har hört en del som har haft problem med sina :P

Elaine

Så sött! Är helt inne på gult i vår o sommar:)

Cicci

Fint!

louize

vad söta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: