slide show

Pimp my sandals

Jag letade igenom en låda och hittade en kedja som jag haft sen jag var typ 12 eller nåt sånt som skulle vara supersnyggt att limma fast på mina sandaler från H&M. Har också massor med paljettliknande hjärtan, stjärnor, snöflingor, glitter mm. Det jag egentligen var ute efter var ett par nitar som jag tog bort från ett skärp förut men hittade inte dom men får fortsätta leta... I'm going to pimp my sandals ;)



Kedjorna



Typ såhär







Såhär ser sandalerna ut

Vad tycker ni? ge mig tips =)
jenny

sv: jo tack, själv då ? :) jag tycker att du ska satsa på lite nitar istället ;)

ellinor

sv: visst var den! Visserligen var den dyr :( (3 kr) men fick gå ändå! ^^ kunde inte motstå!

Jasmine

Sv: hihi ja!

Lycka till ;)

ellie<3

Följa varandra via bloglovin?:)

Kram<3

Patty

Sv; tack:)

lellehh

Sv; Haha detsamma ;)

Cindy

SV: Japp allt är toppen! Hue är det med dig då? :)

amina

hej & tack! :D

Ellinore Jonsson

sv: den va inte god alls!

Marie

Lite blingbling kan bli riktigt fint tror jag. =)



Ja, det var en härlig start på dagen!

Anonym

Det kommer nog bli skit snyggt! :D

Sara

Det blir nog supersnyggt :-)

Vart kommer sandalerna från förresten?

R e b e c c a

sv: Tack så mycket :D detsamma :)

kram

johanna

sv: tack detsamma!



jag tycker du ska satsa på nitar eller kedjor!

Linda

det kommer nog bli snyggt!:)

Madeleine

Svar: HejHej! Jadå, det har jag :) Själv?

Evelina [Life]

Sv. Jag vet ap-snyggt :)

bella

tack så jätte mycket! :) din header är också fin =)

eliin

sv: Tack detsamma ! :D

Amanda

Nitar :D Det är alltid snyggt

van

smart och kreativt att pimpa skorna :D

vickaaan

riktigt coolt meed kedjan, du ska ha dem så!

Adelinn

härliga sandaler bruden! :)



sv: ah, snön suger. men den har typ regnat bort nu :) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: