slide show

Paljettshorts - hiss/diss?



Hiss, hiss, hiss! Kan bli riktigt snyggt med en vit oversize topp! Me want! Kanske hade varit snyggare med en annan modell men ändå =)

Vad tycker ni? =)
Lovisa

sv: jodå den dög :) diss på dessa, men jag tror att vid rätt tillfälle med rätt modell, kan dom vara awesome

Vanessa

Sv : tack :)

e m e l i n a

svar: tack tack :)



HISS

Therese

tack ! :)

emma säger

det är coolt men jag skulle inte ta på mig dom. så det blir diss från mig i alla fall :)

patricia

den rosa är helt klart snyggast! ;) paljettshorts.. tycker att dom är hiss, men personen som har på sig dom måste verkligen passa i dem också. ;)

Jessie James

dom e supersöta! :)

simone

Diss här :)

Felicia

ej kommentera senaste :(,..men det är fint,. fast det känns lite sådär kissiestyle nu när hon har gjort PR för dom :P men oversize och dom kan bli aassnyggt!!!



sv.. ja okej jo det är nog enklare,,. vi har himla mänsliga rättigeter och en massa skit,. ska sätta mig med det snart :P

PÖÖSSS

LIENE

Tack så mycket fina du:D

linn

hissar helt klart det är så snyggt tycker jag:)måste ha:D

tina tran

diss :O

cecilia

HISS

Heaven

HISS :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: