slide show

Nytvättade converse

Tvättade mina svarta&rosa converse idag... dom svarta ser nästan nya ut men dom rosa gick inte att få rent men dom ser iaf lite bättre ut nu än vad dom gjorde innan.

Så hur gjorde jag..? Tog en såndär gul/grön disksvamp ni vet och använde den grövre sidan och skrapade bort all smuts :) skosnörerna ska tvättas i tvättmaskinen.





Före - ser ni hur den rosa färgen egentligen ska vara? snacka om att mina rosa skor har slitits (och blivit solblekta ser det ut som) fast det är inte så konstigt, dom rosa var ju mina första par converse och dom har använts flitigt



Efter - visst ser dom svarta nästan nya ut? :)
Anna

sv: tack så jättemycket :) <3

lydia brown

SV: tack detsamma!

Fin blogg förresten, kram =)

camilla

sv: hej! det har jag haft!, hoppas din dag också va bra! :)

bitte

Hej har en ny tävling nu på bloggen. Där vinsten består av hårprodukter från Goldwell.



Surfa in här om du vill vara med.

Kram

http://www.lovemercury.se//2010/april/super-tavling.html

emma

ja tack!

hoppas du oxå har haft en;)

vad har du hittat på idag då?

Daria

Bra gissat! Ullared var rätt, haha! :) Har slängt upp ett inlägg om vad jag köpte. Och vad fint du tvättade dem svarta, det är sant, dem ser ju nästan nya ut :P

Kicki

dom rosa kan du kasta in i maskinen i 30grader, så blir nog som nya!



sv; tack

sandra

jodå min dag har varit bra, hur har din varit?

EMELIE♥

sv; åhh tack du!:D

Linnéa

Sv: Tack sånna kommentarer är fina. Converse är btw bäst, men ah, dom ska inte vara för smutsiga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: