slide show

No school

Yes! Vi har ingen skola förrän på onsdag kom jag på nu.. imorgon ska vi iväg och kolla på ett gymnasium och på tisdag har vi studiedag! =)



Är nästan klar med mitt svenska arbete! Har bara framsidan kvar och sen ska jag fortsätta skriva på talet men det går fort :)
Agnes

Hoppas du får en trevlig kväll. :)

Felicia

SKÖÖÖNT!

ja själv har man ju den där himla analysen,. antar atrt dyu har en ngt lättare analys? elleR?

PUUSS

saga

sv: tack tack :D

Sawe

Jap de har jag :D sj?

Melinda

Ja okej, men de känns som om jag lägger ner jätte mycket tid på att fixa en bloppis också blri det kanske inte ett piss av det. Ech får se ;)

kaela

tack så jättemycket :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: