slide show

Nighty night

Nej nu ska jag kasta in handduken (hahaha varför säger man så?) och sova. Har ju skola imorn så det blir att gå upp efter halv 7 nångång, kommer vara helt död menmen det är bara att hålla ut i 2 (!!) månader till! =)

Påtal om nånting så fotade jag en superfin solnedgång idag...





Idag har jag gått runt och tjatat om Gran canaria hela tiden typ, haha.. längtaaaar! Kommer bli supersnygga bilder på solnedgången vid havet.. ååh. Har en känsla av att jag kommer ligga i sanden (ni vet maspalomas sandöknen) och aldrig vilja kliva upp därifrån ;)

Nån som har nåt tips på "dagens fråga" som ni vill att jag ska svara på imorgon? :)
Two olsson sisters

ja visst är den! Dock tror jag att den är lite för tung för att bäras omkring sådär!:P



Vilka fina bilder! Åh, ska du åka bort! När då?:D Avundsjuk!//Emma

Eira

härliga bilder :)

och vad underbart att åka till Gran Canaria!

sv: jodå, det är bra, i detta vårväder är det svårt att inte vara glad :)

hoppas det är bra med dig också :)

Johanna A

Vilka fina bilder! =)

jch

Fina och bra bilder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: