slide show

Mmmmarabou

Var och köpte en marabou nyss... behöver ju lite energi när jag ska plugga, hihi..





Anonym

Jag hittade den :) Hahah jag tappar bort min mobil nästan varje dag:P Har några roliga mobilhistorier folk brukar reta mig för ;)

simone

farligt gott det! :D

ina

sv; ao, allt är bra ;) mysig blogg!

Llou Wilde

Marabou <3!

Mici i USA

Usch vad sugen jag blev nu! Och jag har en sån kaka nere på mitt rum...hmm...=) den skulle ju dock smälta i solen, haha!



tack för titten i min blogg!

Linnea

Sv; Desamma!:)

Malin

Sv; Jag har en slappdag idag =) Tar det chill i solen på balkongen! Hur är det själv? Hoppas plugget går bra, allt brukar bli bra efter lite choklad! =)

Art By Tina

Perfekt plugg-snacks. Jag gillar dom men mintkrokant mest - speciellt när den legat i kylen först några timmar. Mmmmmm.

Sofia

sv: jo det är det :S

Snygg blogg ;)

Albina

Marabou är gott! :D



Allt bra med dig?

Vad händer idag då? :D

Therese

Jag börjar faktiskt fundera på det..



Jag måste bara rekommendera Werthers Original Milk, godaste chokladen någonsin, jag är fast :P

MyzaaN - Princess Pink

oh va mums ;D

Linnea ♥

Hejsan allt bra? kram ! :)

Cicci

Gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: