slide show

Lill-lördag

Tjaaaaaa! Slutade efter 2 idag för att vi hade skolbio, såg filmen boy A som var rätt dålig, inte bra men inte så dålig heller, väldigt spännande var den ett tag iallafall. När vi kom hem så gjorde jag och Emma i ordning chokladbollssmet, vi måste ju få lite energi så vi orkar plugga. ;) Sen satte vi oss ute på balkongen och fick faktiskt några grejer gjort (!) så jag ska sätta mig där ute igen och fortsätta.

Fick hem ett paket från nelly idag... visar innehållet lite senare =)
 
jenny

sv: haha ja det tycker jag också ! men men jag har hört olika från alla. man kan ju säga att jag har försökt lura en del haha!

Malin

Ja han är ur gullig :) Spännande och se vad du har shoppat :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: