slide show

Jeansshorts, H&M



I sommar kommer jag gå runt i jeansshorts, gladiatorsandaler och ett slappt linne =) hittade ett par jättesnygga shorts från H&M (det är typ h&m som har dom finaste shortsen) me like!

Hur kommer ni gå klädd i sommar? Ni kanske föredrar kjolar eller klänningar istället?
Lollchi

dom där shortsen är riktigt snygga! själv har jag beställt de ljusblå. :)

Hilda

tack :D Jag har ett par gamla avklippta jeans som jag också tänkte använda. Sedan blir det väl en hel del klänningar hoppas jag

emmablid

så jäkla snygg sommaroutfit! vita tygskor till är också niiiice ;-D



& tackar! tihi

June

De ljusa var väldigt fina! Jag kommer gå runt i t-shirt med tryck och festkjol. Ungefär som Emma Watson på bilden jag lade upp igår.

SV: Ja de är fina!

klara

sjukt snygga shorts! :D

xx

linda

sv: Tack så mycket ! :)

Tove ♥

sv: Tack, allt är bra med mig :) själv då?

Josefin

SV: TACK , (ledsen för sent svar)

Stefanie

Tack så mkt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: