slide show

I've shopped

Kom nyss hem efter en kort shoppingtur med mamsen... hittade några fina saker som fick följa med hem. =) Lägger upp bilder som jag har tagit själv imorn. (glömde usbsladden hos pappa)



Tröjan köpte jag i vit&röd randigt men fanns bara i blått på lindexs sida och halsbandet inte hel silvrigt utan med guldiga&svarta kedjor också :)

elin

snyggt!

alexandra

fina saker du har köpt! :)

Elin

hejhej.

Jo med mig är det bara bra :)



Hur står det till med dig? :)

LIENE

sv: Gillade det med:)

åh vill ha nagellacken!

Jen

åååh vilka härliga färger på nagellacken!!

fridaheterhon

sv: hejsan allt är bra med mig hur är det sj?

M I K A E L A

finfina grejer :D

sara

fin tröja ;) me like

Karin

Fina saker!

cecilia

superfin tröja :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: