slide show

I'm awake

Tjatja, nattugglan här... haha ;) är knappt trött och klockan är snart 2. Har ont i mitt finger btw! Vet inte vad jag har gjort men vad det nu är så är det nån slags liten "bula" (ser rätt kul ut, hehe) brevid nageln som gör oooont :s





Har lekt lite i picasa och försökt fixa en ny header men nja.. är inte riktigt nöjd (är inte helt klar heller)
LEGENDEN

haha eller hur, visar bara hur fega dom är :O

f

hehe ja :)

f

inga planer, själv? :)

f

hehe okej :)

bellaaaaaaa

min data är riktig jävla error-.- skrev ngt men d kom tydligen upp streckor bara

Sofie

snyggt!

Sophia

Heej! Allt bra med dig?

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

ja du bored prova.. men bli inte förvånad om du inte gillar det första gången! :P jag tyckte det va gott kanske först fjärde gången :p asså det är som att dricka kaffe :p

Frida Foto

Hej fin blogg (;

Karin

mina vita converse blev stulna:(

:)

älskar skorna! :D

EMMMMAAAAAA

I <3 NY too :)

Josse

fint! :)

ska vi följas via bloglovin? :)

simone

Låter som extra hud, det går jag om jag sitter mycket vid datorn elelr spelar gitarr :)

Lorissa

jag tycker det ser bra ut, so far so good :)



sv: samma här, slöplugga och så.. kommer missa hela nästa vecka i skolan, så det kan ju vara en idé att plugga ikapp innan ^^

MyzaaN - Princess Pink

jaså :D är du nöjd med din ? :D

det är en w595 en rosa :P

FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Gillar shortsen !

camilla

du har jätte bra blogg,lite likadan klädstil som jag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: