slide show

Hope

Imorgon har vi vårat 2:a nationella prov i matte, problemlösning... hoppas det går bra! Hoppas också på lite finare (och varmare) väder än vad vi haft idag, grått, tråkigt och regnigt.. har läst att det har snöat på många ställen också men inte här... inte än iallafall men det kommer väl göra det bara för att jag skrev det, hehe..



Längtar tills man kan gå runt såhär :)
CHRJ

Jag skulle (nästan) kunna dö för att kunna gå klädd sådär nu! =)

Hanna Westman

sv_ ja verkligen! USCH!

rebecca

åhhhh, längtar också!!! :D



svar: ja det blev allt fint :D

Sofia

sv: Jo, tack, min dag har allt varit bra :)



Gud vilka söta shorts! Från H&M? :)

P R I M M S

Kom igen nu bruden, jag vill ha många deltagare till min tävling och du kan vinna 3 valfria mineralögonskuggor!! KRAM

julia

gud va skönt att kunna gå så i värmen, längtar!



sv: ja eller hur :)

kram



Camilla

Längtar också till sommaren nå sjukt mycket, snygga kläder förresten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: