slide show

Grått&trist ute, drömmer mig tillbaks till Cypern













Yes! Nu har jag äntligen ändrat bredden på bloggen så jag får plats med större bilder. Ska bara fixa headern så att det passar in =)
Sandra

sv: ja det har han :)

michaela

jadå :) med dig också? :)

cajsa

tyckte du filmen va bra då ?:)

Louise Ebba Beata

tack det är bara bra!

Jeanette

Riktigt snygga bilder:)

Monika,♥

sv: hejsan! jodå haft en toppen dag ;d

själv?:)

Cajsa

Tack snälla du. :)

emelie :)

sv: tack detsamma! glad påsk

Samantha

Ser härligt ut!

Pijah.

Ååh sommar!! :)

Hanna

Haft en super dag, första dagen på lovet..! I love it.! <3

Glad Påsk!

alexandra

super härliga bilder!

simone

Riktigt fina foton där :D Du som är fotograf? :D

Junitjej

Vilka vackra bilder!

Laura

Ser fint ut! När var du till Cypern! Jag rekommenderar dig varmt att pröva på reseledaryrket, för även om det är väldigt tungt och påfrestande både fysiskt och psykiskt, så får man samtidigt vara med om så mycket och träffa så många olika människor! Det är en erfarenhet för livet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: