slide show

Gårdagens shopping




Loooove it! Älskar halsband med kedjor =)





Fick knappt några lockar.. iförsig hade jag plattat håret då. (men det borde väl bli lockar ändå?) luktar väldigt starkt men rätt så gott



Supersnygga pastellfärger!

LOUICE

sv; jo det e kanon! sjdå?



Vill du att statistiken på din blogg ska ökas?

Då behöver du bara blir medlem här; http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=louice2 !

Du får 100 poäng att börja med genom att bli medlem genom länken! Det är gratis också!

Min statistik har ökats med 200 läsare!



lovisa

SV; Allt är bra med mig :) själv?

Fina nagellack :)

josefine nilsson

häftig blogg hörru :D

arnela |

sv: ja :( usch, The City som gäller nu.

snyggt halsband!

Johanna

Sv. Ja visst är det! =D



Grymt snyggt halsband!

J - E - N - N - Y ♥

Toni&Guy är jättebra. Jag har fått mycket bra resultat med hjälp av den :)

Kajsa

sv: Hej, jo allt är jättebra med mig! sj? :)

CECILIA

hehe okej, jag har haft ett toppen lov! :D MEn det har gått så himla fort.. :/

Du då? :=

Anonym

fina bilder ;)

joanna

shit vilket syggt halsband!!!! vill ha!!!!!!!!!!<33

Ellen

Snygga grejer! Var sååååå nära att köpa det där halsbandet, älskar färgerna på nagellacken + att Isadora´s lack äger, och har den randiga tröjan:)

josefin

Hej ^^, såg att du har kommenterat min blogg, :). Har nästan inga läsare och ingen personlig design och det är lite synd men kul att du kollade iaf :)

josefine

nej vad kul, jag ska beställa den rosa klänningen från nelly du har, och så har jag en sån röd randig tröja, ett sånt grönmint nagellack plus halsbandet med kedjor! hah :D

Linnea Elg

Har också de nagellacken, otroligt fina, speciellt nu på sommaren!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: