slide show

Fullt upp

Har inte haft tid över till bloggen idag som ni märker, har haft fullt upp hela tiden men nu är äntligen min engelskagrej klar. Ska plugga ännu mer engelska sen och matte om jag orkar. (nationella prov på fredag)
Har inte hunnit svara på era kommentarer heller men jag ska försöka hinna med det :)

Tänkte iallafall visa upp innehållet ur min nelly påse som jag fick hem idag =)



Min avslutningsklänning! I love it! Den sitter perfekt och är hur söt som helst, don't u think? =)





Sandaler som kommer användas flitigt i sommar ;)
Bella

SV: Jaa det var jätte skönt :D

Jätte fin kläning och skor! :)

Malin

Vilken söt klänning, och grymt snygga skor! Väldigt bra köp alltså!!!

Jenny

Aw, tack :) Jättesöta kläder och skor själv, perfekt till avslutningen :)

allt bra med dig annars?

Emelie

Underbart fin klänning!!

En Romantisk Saga

Men gud vilka söta :) gillar sandalerna :)

felicia

härliga skor! avundsjuk på dig, själv har jag mina svullna gravid fötter så jag kommer aldrig få på mig normala skor igen xD



kram

Vicci

Superfina grejor! & fin blogg! :)

Cicci

Vad fint, älskar klänningen!

cc

klänningen är riktigt söt =)

sophia

Kan du inte visa hur den ser ut på också? :)

Bella

Åh tack :) gillade den där klänningen :)

felicia

nämen gud vad söt tunikan/klänningen var! :)

ha en suuperbra lördag!

Mimmi

Love the dress!

Elaine

Snyggt!

Anonym

Jättesöt klänning! :) Jag funderar på att beställa hem den, men jag är osäker på storleken. Tror du att xs/s skulle passa på mig när jag är ca. 155 lång och ganska smal? :)<3

julia

svar till anonym: ja, jag tror den skulle sitta bra :)

HHELENE

Ang klänningen, hur lång är du och vilken storlek tog du? Har läst att vissa säger den är alldeles för kort och andra säger att den är perfekt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: