slide show

Frågestund!



Fråga på! Som vanligt svarar jag inte på för privata frågor :)
emma ;)

sv: AAAHHHHH! du har bokstäver i håret! ;p

Clara

SV: TACK! Desamma:D

O L I V I A

sv. Tack :)

Sarah

sv: Tackar! :D

felicia

tack desamma :))

kram

EMELIE.

SV; tack desamma!



-favorit färg?

emelie

ja de tkr jag också :D

Jessica

Tack desamma! :D ska du göra något speciellt i kväll? :)

Hind

Tack detsamma :) hur hittade du till min blogg=)

Modedrottningarna

Kan du länka mej? (A) haha



sv: tack :)

Sabina

hejhej , tack detsamma! :)

Ackelina

Hej vad gör du då? :)

SEEO

okej :D marabo är jättegott!!

~ Ereeka ~

Svar; tack så mycket! :D

TIPSBLOGGEN!

Vad kan du inte leva utan i sommar?

maria mardini

tack desamma! :)

BUSUNGEN ** <3

Aww, hejjj tjejen (L)<3

Gud så söt du är (y) :D

Ha en fin dag // MIRAA

thaipinnen ♥

sv; tack desamma :)



ska vi följa varandra via blogglovin?:)

Matilda

tack :)

Emelie

Sv: Sköna enkla jeans, man kan ju inte få nog :D

s o i n i n e n

sv: tackar =)

johanna

sv: tack så mycket :)

Sanna Sinik

Sv: Yes I know =)

Mirlinda

sv; desamma :)

emma

sv; tack detsamma! min fråga vilka bloggar läser du? hur såg du min blogg? :)

Anonym

tack :) din med ..

gillar din header :D



Har du några syskon ?

BELLA

sv: Tack! :D

Emma

tack detsamma :) och söt blogg!

Tack :)

Mikaela

Sv;

Detsamma :)

johhannap

sv ; hej tack detsamma :)

SOFI - fotoblogg

svar: Tack :)

FlizanLizan

sv: Tack :;)

Viccy

hej! Tack detsamma! :D

MADDE

Sv: tack :D hoppas du också får en fin kväll! :)



allt bra annars?:)

kram!

iiissa♥

sv: desamma döh!;)



hur gammal är du?

vilka bloggar följer du?

varför började du blogga?



(påmin mej gärna när du lägger upp svaren!)

Nellie <3

sv: Tack detsamma :)

amanda

Sv; Eller hur :)

Matilda

tack desamma :)

TWINS

vad vill du arbeta med i framtiden?

Alice

SVAR: Nja, det blir nog lite svårt... för jag ligger sjuk i sängen och tror att jag har feber.. :(

simone

När fyller du år? :D

Malin Jegendal

Tack detsamma! :)

Emma

Tack, hoppas du har haft en trevlig kväll. Och ha en mysig helg :)

Andrea

Sv: Okej ;) den var rätt bra, men kort..

maria

sv: hej ja det har jag kram :) själv?

Sofia

Sv: Det har jag haft, hur har din dag varit?

paulina♥

om du fick ändra en sak med ditt liv, vad skulle du då ändra?



sv: jag har haft en superdag :) sj då? <3

Hanna

tack! ja det har jag! du också? =)

Rebecca

Svar: Tack detsamma! =)

Ikväll myser jag med en kompis, vi har lagat taco och just nu sitter vi och kränger godis samtidigt som vi kollar på den svenska filmen Prinsessa. Har du sett den? :P



Som en fråga till din frågestund: Hur tycker du att en bra blogg ska vara? =)



Kram!

/Beccy

Fia

sv: hej hej! tack detsamma

Amanda

Hejhej:) Tack detsamma:)

beccis

sv; hejhej , tack det samma! =)

du kan nu nå mig på http://thisisrebecca.webblogg.se

julia

vad är viktigast i livet tycker du?



sv: hejsan, jodå allt är bra med mig ;)

själv då?

signe

taack det hade jag!

hade du det? :D

taack! ;D

Mahtob

Tackar tackar, kul blogg du har här :)



Vilka bloggar läser du vardagligen ? (;

raia

det är den, eller jo den är helt ok =) lyssna!

Nicole

Tack! :)

Vigdis

Tack så mkt! Hoppas du får en bra Lördag!! ;)



Kram

KAAAAAAAAAAAAAAAAJSA

Vilket är det finaste fotot du nånsin tagit?



Läs gärna min blogg: http://sweetkaiisas.blogg.se



Kram<3

Elin

Tack!:)

Rebecka Berg

Detsamma (:

snygg header!!

Z A N D R A :)

sv: tack så mkt! :D

E m m a a ♥

hej , jo allt är bara bra med mig. själv då ? :)

Hanna

tack! ja jag hade en bra dag igår! dudå? =)

Linn

sv : skulle vara kul om du menade det men :P (du har ju skrivit det till alla eftersom alla skrivit "tack") haha

Ida K

sv: hej, tack detsamma! Fin header du har :)

Isabella Telenius

svar; tackar (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: