slide show

Färgglada jeans - hiss/diss?



(Från gina tricot ifall nån undrar)

Jag är lite kluven.. tycker både hiss och diss. Kan vara jättesnygg till t.ex en vit, oversize tröja men ändå.. tycker att det är snyggare om det är tvärtom, att tröjan är färgglad. Hade ett par lila, rosa och röda jeans förut faktiskt, använde dom lila och röda några gånger men dom rosa typ 1 gång..

What do you think? =)
Hanna

HISS!! älskar färglada jeans!! :D

vad ska du hitta på ikväll då?

Nathalie

jag tycker också både och..

nesrin

fin fin blogg :):)!

Elin

HejHej!

Vad gör du?

Kram!

Ida

hej hej! jag har haft det bra! Synd att det regnar bara.. =(



Jag tycker lite som du.. kan va snyggt, men föredrar nog chinos om jag ska ha färgglada byxor =)

linn

fin blogg du har :) ha en bra kväll!

YAKIE LOGRELL

Heej hur är det med dig idag? =)

HANNAH

smaken är som baken :D det är la tur de ^^

josefine

dom ljusblåa var jätte snygga! :)

Johanna

hiss om man stylar dem rätt!

Anja

sv; jo tack ska väl inte klaga. jobbar hela dagen så det kunde väl ha varit roligare!



absolute hiss till jeansen!

E.

håller nog med dig, snyggare när det är tvärtom :)

Elaine

Hiss, kul med färg:)

linn

gillar dom ljusblåa mest:D dock inte den första färgen specielt mycket.annars hiss.

Emma

hiss! :}

♥Claaaudia ♥

Tack detsamma :)

Ska vi följa varandra via bloglovin?

LEGENDEN

hiss!

Dom va jätte fina :)

Elin

Hej :) guu va fin blogg du har! Kolla gärna in min :) kram kram

Tigerhonan

Hej! Vilken fin blogg har du har :) Vore jätte kul om du hade lust att rösta på mig till Veckans blogg, länken till röstningen finns i mitt senaste inlägg. Som tack länkar jag dig :)

Cicci

De första var snygga :D

Michelle

Oooj, för mig blir det defininvt hiss!! Pastellfärger är ju liksom perfekt för sommar, eller?! :P

Svar: Joo, allt är bra med mig! du då?

Kramkram!

sv; okej :D



hiss!

MILEY

Marchar man rätt är det riktigt snyggt med färgglada jeans!

Elin

Jag älskar färgglada jeans :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: