slide show

Dagens fråga - Djur



Jag har 2 katter! Wilma & jasmine heter dom =) jag skulle vilja ha nåt udda djur typ som en pingvin, dom är ju så söta... haha :p



Mina söta katter =)
DaPe

sv : tack, allt e ok :) du?

jag har inga djur, tyvärr, men jag får en hund (eller även 2 :P) innan skolavslutningen :D

gillar din blogg, den är jättefin :)

Puss love o kram

/DaPe

sofia

ja har två kaniner som heter jocke o moa jätte fin blogg hoppas du får en bra freda

Catta

Sv: jaa, jag menar det ! Det suger verkligen ! :/ Hur är det med dig då? Söta katter!

linn och louise

tack detsamma!:)

Caisa

Jag älskar katter! Själv har jag två, en heltvit bondkatt och en abessinier :D

Erika Pantzar

Fin blogg! Och ja, jag har 2 hundar :):)

Kram

nina

Jättesöta katter du har!

sofia

jag har en fråga hur länge har du haft dina katter och hur många år är dom


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: