slide show

Cute dresses



Gina tricot har fått in flera jättesöta klänningar... den vita är ♥

Vad tycker ni mest om, söta klänningar i ljusa färger eller mer tighta, svarta/mörka klänningar? :)
Amanda

jo det är bara bra ;)

ECVADOR

jätte söta

Lisa

Gud vilka söta klänningar! Gillar den mörkrosa...

Jag tycker nog om både tighta mörka klänningar och ljusa söta klänningar, tror det beror mer på vart jag ska :)

Lisa

sv. Tack så mycket! Hoppas du får en jättefin kväll du med! :)

MichelleS

Sv: Tack :)

linn

så söta klänningar,men vit är sötats tycker jag:)

Elvira Eriksson

Va söta:)

Danielle Hansevall'

Sv: Hihi ja! :)



Åh så snygga klänningar! Kanske skulle sitta bra på balen..

Lindah Marie

Åååh- den där rosa vill jag ha!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: