slide show

Beach curl spray - hiss/diss?



Har velat prova den här ett tag nu så jag funderar på att köpa den imorgon när vi sticker till västerås. Blir det fina lockar? Blir det lätt trassligt?
♥ Linneas Fotoblogg

Sv: va bra då tycker vi samma :) allt bra?

fin blogg du har förresten

emmyg

aldrig testat ;D



det är bra, själv? :)

tess

jag skulle inte säga att det blir särskillt lockigt, mer vågigt. precis som när man varit i saltvatten och inte kammat håret efter åt. men det blir fint, jättefint =)

Julia ♥

Tack ja det har jag ) durå?

Linnnea

hej , jo allt är bra med mig.

Hur är de med dig ? :)

zita

Sv: ja :) sj ?

S A N D R A

sv: ja visst gör de :D

Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Tack så hemskt mycket, fina du :) Det värmer!



Hoppas det är fint med dig!

Ingrid

sv: Heej! Allt är bara bra här :) Hur är det med dej?

It´s Emmi

Vet inte så mycket om just den produkten men jag tror att Tony&Guy ska vara ett bra märke:)

Alice :)

Sv. Hej, allt är bra med mig idag bara vädret som är tråkigt. Hur e de med dig själv då? :)

n'

Jättefin blogg! :)

Har frågestund så du kan passa på och ställa frågor :)

Förresten ska vi följa varann via bloglvin' ? :)



Ha det bra, kram :)

joanna

tror att de e en hiss!!! allt bra??

julia fälling

Sv; Haha ja, visst är det! :)

Bella

gud tack så mycket. Vad glad jag blir :) Får jag fråga vad det är du tycker om? Kul att veta vad man ska ha mer utav :D kram på dig!

hannah

svar: tack du! :)

sv: ja, det är inte alls kul :P

Cicci

Har provat den och den funkar ganska bra!

Lollo

Jag har provat den en ggn, den var bra (y) :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: