slide show

Ballerinaskor, Forever 21



Måste skaffa ett par ballerinaskor, har bara 1 par som är stora.. fast jag får typ alltid skavsår av ballerinaskor. :s
Vill iallafall ha ett par som liknar dom på bilden, så snyggt med paljetterna och det där =)
EM

Sv: hoppas dom går fort!:)

Jennie

hejhej!

hur är allt med dej?

ha en fin helg!

kram ♥

Emma

Hej sötnos!

allt bra med dig? :)



kan du göra mig en tjänst? Kan du kommentera dom sista inläggen (fotografierna) och berätta vad du tycker om bilderna jag fotograferat? Skulle uppskatta det väldigt mycket! :) TACK!



PUSS!

Linnea D..

det tycker jag verkligen du bör gärna, västkusten är grym!!

Jennifer

Åh tack så mkt :) Snygg blogg!

Hanna

sv; tack jo det har ja haft (:

din header var väldigt fin!

Josefine

vad söta!! :)

Daniela

Åh vilka söta :D

alma

jag måste också köpa ballerina :P Dem där ar jättefina!

anna

fina :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: