slide show

Ascoola skor, Chapnlle.com



Tycker att dom här skorna är ascoola! Från chapnlle, extra pris idag så passa på alla som är intresserade ;)

Hot or not? ♥
emelie

jäklar vad snygga!!!

TWINS

wow snygga =)

Toktrollet

åh så himla fina dom var!!Allt bra idag?



kram/toktrollet

Latte Liten

Hot, hot, hot!!!

simone

Gryymt snygga klackar! :D

Malin

Hej, allt bra?

Hur ser dina planer ut för denna tisdag då? :)

Grymt snygga skor :D

MATILDA

tack så jättemycket fina du ! :D

yasmine modell fru och mamma

ja jag gillade det. vad hittar du på? kram

Nathalie

tack så mycket!

snygga skor!

fanny

photoshop cs4=)

Leia ♥

Jodå, min dag har varit bra hittills. Din då?? :)

Cassandra

Lite för mycker glitter för min smak, men fina ändå!

linn

jätte snygga:)

Bella

fettt snygga! om jag inte hade varit 175 hade jag lätt köpt dom (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: