slide show

April, april...

JAAAAAAAAA! JAG KOM IN!!!!! Det är ifrån höstterminens betyg så det är ju inte helt säkert nu men iallafall, vilken lättnad! Jag är så glad just nu! =)

Slänger in en dagens fråga också för ni vet väl vad det är för dag idag?.. Fools day ;)


Jag försökte lura pappa men han gick inte på det.. jag ska alltid börja garva, haha typiskt mig :p har inte blivit lurad.. inte än iallafall.. inte vad jag vet, hehe.. Ni då?
Denise*

Hej;D

jättefin blogg

&& Glad Påsk!

mathilda

Hej!

Jadå , det är bra. Hur är det själv? :) kram på dig <3

Denise*

hehe tack & vsg ;D

Kim

sv: OJA!

Ska bli skönt sen ikväll med en bok och ett påskägg!



har inte blivit aprillurad eller lurat någon...men jag och mamma planerade att ringa till min farmor och farfar och säga att jag är gravid..

det blir nog inte av, de är för gamla för sånt!



Glad Påsk

Kram

lovisa

sv: hej, jo allt är bara bra!:D själv dÅ?:)

Evelihna Strömberg

Snygg header du har! :D

sandra

Det är helt okej med mig, hur är det själv? :)

Sara - Mamma till Nova

Ha en underbar påsk med dina kära

Sandra

sv; Jodå, de är ju påsk nu! Det är gött :) Hur är det med dig idag då?:p

Malin

Svar: Det är bara bra, sjdå?

kram på dig

Elin Toreborg [foto]

Härligt att du kom in! Grattis, vad har du sökt för linje? :)

Emmie

Hej.. jadå, allt är fint med mig.. du då? :)

Nicole

Japp det har ja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: