slide show

Woho!

Yes! Mina kläder som mamsen hade beställt har kommit... okej, dom kom igår men iallafall. Har inte sett dom än, men jag hoppas på att jeansen sitter bra. Ni vet, jeans är inte det lättaste att köpa utan att ha provat, antingen är dom för långa/korta eller för stora/små i midjan. Hoppas att dom sitter bra.. Har även skickat hem lite olika toppar, ögonskugga och lite annat smått och gott. =)

Hmm... jag har tråkigt. Kommer det nåt bra på tv ikväll, nån som vet?
Maria

vad roligt =)

I S A B E L L E ♥ F O TO B L O G G

söt blogg :D allt bra med dig?



Har frågestund i min blogg, skulle vara jättegulligt om du ställde någon fråga :D <3

Anonym

det är alltid svårt med kläder från internet och så

DIAMANT

jaa haha :D men ja fick de inte ennu jort (A) hah:D

fin blogg, verkligt fiiin!:) bloglovin?:)

Emelie

JO tack jag har haft en bra dag!



Kul med lite nytt i garderoben :-)

Aida sminkbloggerskan

Hoppas att de kommer att sitta fint på dig, man blir så besviken annars. Jag i alla fall!



Sv: Tack Julia!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: