slide show

Tänkte att ...



... Jag skulle "komplettera" min kamerasamling lite. Sure, jag har ju en systemis och en digitalkamera, men jag tycker att det är dags för en ny digitalkamera då min andra är lite.. dålig och allmänt seg.
Tycker att det dessutom skulle vara bra att ha en någorlunda bra digitalkamera "vid sidan om" dvs, att jag inte släpar med min stora, feta systemis överallt.
Vad tycker ni, Canon ixus 95 IS, eller uppföljaren 100 IS?
Angelica

100IS skulle jag säga =)

H A I D I J A K O B S S O N

Hallå där :)

haft en bra helg ? ♥

Mli

Hej! Både 95:an och 100:an är bra kameror. Batteriet håller superlänge och det blir skarpa och fina bilder för att vara en kompaktkamera. :) sen vet jag att du kan filma i HD-kvalitet med 100:an, det är ju grymt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: