slide show

Top Model!!

Woho, idag börjar den efterlängtade 12:e säsongen av Top model. Som vanligt kommer jag sitta som fast klistrad framför tv:n, ett av mina favorit program ju!
Mamsen har även beställt lite kläder till mig, hoppas dom kommer snart, är alltid så jäkla nyfiken. =)

Mikaela Urbom

Åh ja missar de tyvär :/

Michaela

Jippi jo det har jag sj???

sofia

jo tack jag har haft det jätte bra!

och du ? :)

amanda

Åh, nej! Skulle inte ha kikat in här! ._. Haha, i våras eller när det var så sände de ju alla sesonger i repris och både jag och mamma hamnade fastklistrade framför tvn varenda eftermiddag, så nu när jag fått läsa att det går ikväll så går det väl knappast att undvika att titta på det :P

Mia

Haft en bra helg!? :)



Top model är bra!

TereseErica

jag älskar också top model! fin blogg förresten!

Anonym

fy vad fin blogg du har :O



älskar top model :D<3

Alma

sv. Jadå hur har din varit? :)



Satt också framför Top Model. Ser ut att bli en rolig säsong :)

Emme♥

snygg blogg söta du

Monkey

jag har redan sett hela säsongen :) den kom ut redan i mars

HelloNicki

Snyggt där ;) Allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: