slide show

Paris!

Alltså.. åh.. jag blev supersugen på att åka till Paris bara sådär... liksom, hur kul skulle inte det vara egentligen? Massor med (dyr) shopping hehe...



Paris here I come?

(Jag har inte tagit bilden, och nej jag har inte varit i Paris)

emma ♡

Vad tycks om väskan i mitt senaste inlägg? :-)

hanna :)

då är vi 2! :)

Maja

Fin blogg du har! =) allt bra med dej?

alexandra

älska paris! Så otroligt vackert.

HANNAMEDIN

hade inte varit fel att åka till paris inte;)

marie

Jag har varit i paris och jag har nog stått där bilden togs! :)

Moa S

paris är världens vackraste stad (: borde vara lag på att alla får åka dit minst en gång i livet eller något, haha

Jasmine - Anything But Ordinary!

åh ngn gång vill ja dit:)

Lina

Vem drömmer inte om att åka till Paris? ;)

My

vill också dit :D

Caroline, LINA FRANKღ

Haft en bra dag? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: