slide show

Min sista dag som 15..

Nu är jag hemma, väldigt skönt att vi inte hade nån matte nu sista timmen, vi har det varannan vecka men har inte börjat med det än.. tur det, tveksamt om jag skulle orka ha matte just nu, orkar inte tänka. :p
Well, well snart ska vi till farmor och fira mig lite.. och äta tårta antagligen? Ni skulle bara veta hur trött jag är på tårta, först åt jag det hos syster, sen farmor när hon fyllde, nu kanske hemma hos henne igen och förmodligen nån slags bakelse/tårta imorgon. Haha, tårtigt värre! ;p Hoppas inte det blir nån köpt tårta, alltså från typ Ica/Coop osv, ryser av bara tanken. ;p
Hm.. kan inte sluta tänka på vad jag ska få.. har inte önskat mig nåt speciellt men pengar funkar ju alltid. =)
Nu ska jag gå och bli tårtad.. eller nåt. Kram på er!

(Ni kan fortfarande ställa frågor till frågestunden)
sandra

desamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: