slide show

Låten...

... Som jag haft på hjärnan i ett par dagar nu;


Och ja, jag missade Idol... trodde det började 9, nån fler som också missade Idol?
Linda

haft en sån där dag, faktikst. soom du kanske kan läsa i bloggen. själv då ? din dag ?

H A I D I J A K O B S S O N

SV: Tack för din "röst" hihi , ska snart bestämma mig om vad det blir ^^

Julia tb

Hihi, jag missade också en liten stund på idol;)

Jättefin blogg måste jag säga!

Allt bra med dig då? ha en fortsatt underbar kväll! Många kramar<3

CITYBITCHES

Nu har två sköna godingar från götet skapat en blogg tillsammans!, vad sägs om att klicka in på deras blogg och slänga in en söt kommentar? :)

H A I D I J A K O B S S O N

Hej hopp ! Haft en bra torsdag kväll ? ^^

Linda - ndaiL

va bra!

vic

tja gör du?:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: