slide show

Jobbig skolvecka...

Wiiieh jag är hemma! Har precis käkat mellis och jag vill bara slänga mig i sängen och sova typ..
Hade franska prov idag, gick inte så bra tror jag... missade en grej sen kom jag på.. hoppas det blir bra ändå, annars vill jag göra om provet. :p Har ett till franska prov typ i oktober nångång, det var lite svårare, fattade inte så mycket... hehe. (Bra prickat, missade alla franska lektioner förra veckan haha) På torsdag har vi NO prov och på fredag matte prov, och dessutom är NO och matte mina svagaste ämnen så det känns som att jag måste plugga ihjäl mig nu..
Men ja.. det får bli som det blir, jag försöker ju iallafall.

Hoppas ni haft en bra dag!
Jessica

Fin blogg :)

Maria

Jätte fin blogg:)

vesna

hoppas du klarade provet iaf =)

ღ Sabine - Utan dina andetag

skönt å sova lite middag ^^

Josephine

sv: tack så mkt :)

Emma

sv. Jag med :)



Jag är inte klar med No saken så jag kan inte göra prov :O



simone

SV: Tack så hemskt mycket! Och detsamma! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: