slide show

Höst!



Jag, sommaren 09.
Förstår att ni stör er på att det står mitt bloggnamn på bilderna, men det känns lite.. vad ska man säga? obehagligt typ att lägga upp bilder på mig utan att jag skrivit dit mitt bloggnamn.. ska försöka komma över det. :p hihi

Det känns verkligen som att hösten är här nu, for real. Löven börjar bli gula och det börjar kännas kallare och mörkare. I morgon tänkte jag inviga min nya skinnjacka, woho! Skulle vara snyggt med ett par stuprörs jeans, låga converse och en stor mysig halsduk och en slarvig fläta... hehe.

Nu ska jag försöka förbereda mig inför franska provet... våran NO lärare snackade nåt om att vi ska ett prov i veckan.. har matteprov på fredag så jag måste plugga lite inför det, SO redovisning om 2 veckor typ.. börjar kännas lite mycket nu, hoppas jag inte drunknar i läx böcker bara.. hihi.

Sov gott! ♥
Erika

Erika

sv: hehe okej :P

Josephine

sv: bra att du säger till :D ska försöka göra alla nöjda! :P

Malin-Hockeyfruga

hihi tack :D kollar du inte på hollywoodfruarna? hihi

Emelie

Snygg blogg!=D

Queen

fin blogg :)

H A I D I J A K O B S S O N

SV: hihi :D

Fanny [Foto, Stil, Vardag]

*Godmorgon (:*

Anna

Underbart med hösten (: Mysig period!

Hoppas allt är bra med dig ?

KRAM

THE CITY CATS - NOWNA & NATASCHA

Hejsan!

Vad tycker du om rött läppstift? Vi gör nämligen en undersökning som du kan få vara med på :)



Kramar / CityCats

Mikaela Urbom

Ja det är verkligen höst :D men de e liite mysigt

S Guzman

Fin bild :) Och härlig blogg också för den delen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: