slide show

Glass...

Sugen på glass?




Ben&Jerry's "glass café", Stockholm - gamla stan ♥



Finns massor med smaker att välja mellan!




Söt bild på väggen... hihi.

Jag vill ha glass nu.. blev så sugen när jag hittade dom här bilderna bland mina hundratals bildmappar... haha
Bavve

Kille som bloggar. Bloggar om musik, mode för killar och tjejer, mig själv och mycket mer!

Jeniie

Jättefin blogg och jättefin design!

skulle du vilja hjälpa mig med min? :D<3

charlina och elisabeth

ben&jerrys är så gott !

Sanna

Åh, gott!

Sanna

Vad tycker du om flätade hårband? Hiss eller Diss?

Kramar Sanna på http://jarske.blogg.se

Anonym

dom har det i en galleria i Malmö också, B&J är så gott

Mathilda

Åh, gott med glass :) Allt bra med dig?

karolina

åh verkligen, sjukt gott ju :)

jenny

åh, jag älskar ben & jerrys! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: