slide show

Fruit shoot...

Kolla vad jag hittade på Ica! Fruit shoot (en slags juice typ), en dryck som jag var typ beroende av i Cypern, och nu har den kommit hit! Fast den med jordgubbssmak som är godast fanns inte men apelsin funkar det med.



Från Cypern! Den är så god ♥



Från Ica!
- H*

- mm gott!

vesna.blogg.se

gott =)

MALINHE - FOTOBLOGGEN

SV: aw, tack! :)

Leia

Tack hoppas du med haft en bra dag? =)

josefine

förlåt att jag frågar, men skulle du vilja rösta på mig i en fototävling hos:

http://kamillush.blogg.se/2009/september/draft-sept-23-2009.html#comment NR 1? :( (ifall du röstar mååste du skriva siffran.)

Jack

sv: japp det har jag ;) själv :D?

Sarah

Vilken söt blogg! :D

Emma

Det ser gott ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: