slide show

Frågestund!!

Jag har så jäkla tråkigt just nu så jag bestämde mig för att ha en liten frågestund, kommer att besvara dom flesta frågorna senare ikväll.

Fråga på!
Becka*

sv: tack :) hoppas du har en bra kväll

Hannah

haft en bra dag :)

själv då :)?

FrIdA

tack detsamma! favorit blogg?

angelina

Hur tror du att din framtid kommer att se ut ?

emma

varför började du blogga? ^^

MADDE

Sv: ja de hade jag också tänkt att göra :) men nu är den slutsåld :(



ha en fin kväll! kram

Nathalie

sv: ja det har jag :)

Amme

vem har gjort din blogg design? :O den var fin!

DIAMANT

okej, sej till när du har lagt till mej så lägger ja till dej:)!



frågor: vad får dig att stiga upp på morgonen? vem är din förebild? favoritfärg? om du skulle träffa dig själv, skulle du gilla dej?=) hur många har du kysst? är du oskuld, om inte, när förlorade du den?:)

julia

SV: Hehe ja, imorrn mår jag nog ganska bra. Och så en fråga, Vem/vilket band lyssnar du mest på? :)

Madde

Favoritfilm?

Vilken klädaffär tycker du mest om?

anne

Tack för kommentaren :) Fin blogg hoppas du har haft en trevlig dag ! ^^ Hur hitta du till min blogg bara ny ficken ;P hihi :)



Mvh/ Anne på annifoto.blogg.se

JUNO

hur gammal är du,va heter du,va är dina största intrressen?

MISSEXTRA

Har du haft en bra Lördag?:)

Mary

Beskriv en typisk dag,

SANNA

Vilken fin blogg du har tjejen! Hoppas att du har haft en bra dag :)♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: