slide show

5 stränder...

Om ni fick välja, vilken strand skulle ni befinna er på då;



Thailand



Cancun beach (Mexico)



South beach (Miami)



Aruba (Västindien)



Nissi beach (Cypern)

Själv skulle jag välja South beach i Miami.. ♥
vesna

ca 250 kronor på media markt =)

Jessan

Jag tar nog South beach (Miami) :)

Det var en jätte fin strand ;)

Vgd? Kram Jezzan.

Malin-Hockeyfruga

hihi ja verkligen! ojoj svårt.. miami el västindien :P

Hanna

Thailand :)

Egoandra it is

har varit där och ja rekomenderar de inte, inga pratar fan engelska i miami trots att landet är mest patriotiska land som finnns haha och stranden är jätte skitig för den ligger mitt i stan!! ja rekomenderar clearwater beach i tampa eller siesta key(slå på google) i sarasota de är den finaste strand ja varit på den slår nästan thailand !!! :))

Becca

Antingen Aruba eller nissi beach, på nissi beach har jag varit och det var helt underbart, så skulle gärna åka dit igen.. :)

Angelica

Vart i Thailand och det är SJUKT fint på den stranden på bilden. Men jag skulle välja Aruba!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: