slide show

5 Sanningar...



... Om mig.

1. Jag biter på naglarna, och kan typ inte sluta... dålig vana, ta inte efter mig :p

2. Jag är rädd för typ allt... getingar, humlor, bin, kryp, flygplan, höga höjder osv

3. Sen jag åkte utomlands förra året för första gången har jag velat bli reseledare. Innan det var jag inte alls direkt intresserad av att resa

4. Jag har sämst humor och skrattar typ åt allt, med andra ord är jag väldigt lätt road haha

5. Jag har jättesvårt för att komma på nåt att skriva... ehheh visste ni att grisar säger nöff? 
Nej seriöst jag är alldeles för seg för att komma på något, behöver något att fördriva tiden med lite.. Borde egentligen göra i ordning lite mat, räkna matte, skriva klart SO:n men det orkar jag inte. :p
lejla

titta in i bloggen o säg din åsikt! :)

FEBB

skriv om det du gillar bara, första som kommer upp! :D



och haha bra att du tkr det, lite jobbig kanske men vafan.. rä tyvärr sån hah.

Läsvärt

Välkommen in till den mest aktuella samhällsbloggen på internet. Här kritiseras allt från politiker, kändisar till bloggar. Välkommen in, du kommer INTE ångra dig! :)

Caroline, LINA FRANKღ

Tack så mkt tjejen :-)

TereseErica

jag har haft en jättebra dag! Har du haft en bra dag?

simone

bita på naglarna är absolut inte kul, inte snyggt heller :/

LIENE

tack, idag har jag haft en bra dag:) hoppas att du har haft det då.



Rolig inlägg! jag är också lättroad, hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: