slide show

43 dagar kvar!

Haha det slog mig nyss att det "bara" är 43 dagar kvar till Cypern, har rätt svårt att smälta det faktiskt... det var inte så längesen när jag klagade över att det var över 130 dagar kvar. Haha. :p

Tidigare ikväll bosatte jag mig framför tv:n och kollade på the Hills cram sessions och Bring it on.. sen blev jag uttråkad och orkade inga titta längre.. :p

God natt!
Emma says style, love & rock and roll.

Sv; tack för kryapådig-hälsningen!



Åh jag skulle också vilja ha en cypernresa inplanerad!

Emma

SV: Han inte ställa någon Fråga till din Frågestund =S Jag gör det nästa gång=) Haha

fanny

sv: jadå :) sj?

Linn

det kommer gå så fort !! jag kom hem från turkiet för ca 2 veckor sedan och jag minns så väll när jag sa ''åå det är ju flera månader kvar !!'' sen small det bara till så satt man i planet påväg ;)

Anonym

Jättefin blogg! :)

Allt bra med dig? ;P



(http://steeler.blogg.se/)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: