slide show

300909

Nu är jag trött. Slutade lite efter 5 idag, höll på att frysa ihjäl trots att jag hade på mig mina tjocka, sköna munkjacka men nu svettas jag som en gris eller nåt.. det märks att hösten är här på riktigt, det är iskallt och mörkt ute redan vid 7-tiden. Kom nyss hem från affären och gissa vad jag såg? Julpynt (typ choklad kalendrar osv, jag kommer typ köpa tusentals och äta upp dom innan det är dags) och det är bara oktober, haha. :p
Wilmisen verkar vara trött på oss för när vi öppnade dörren smet hon ut i trapphuset.. inte så kul att vara instängd i en lägenhet hela livet. ;p
Maria - livet i Milano ☆

är också trött :P

vesna.blogg.se

ja verkligen :)

Lockerz

Hejsan, skulle du vilja ha en inbjudan till www.lockerz.com ? Världens snart största hemsida, se till att komma igång i tid innan alla andra för att få mer poäng till saker. Du lägger endast ner ca 30 sekunder varje dag för att få poäng som du sedan kan byta in mot MASSOR av GRATIS saker. Skriv din mail i kommentarerna på http://lockerz.blogg.se så skickar jag en inbjudan så fort jag kan!

matilda

Hej, jag tycker du har en fin & bra blogg. Så nu lägger jag till den på bloglovin, kika gärna in på min blogg & lägg till den med!:)

Rafiki

fin blogg du har =)

Julían Hernández

Fin blogg :). Kram

H A I D I J A K O B S S O N

SV: hihi okej :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: