slide show

140909

Hm... jag har också åkt på en förkylning och har ont i halsen.. i natt vaknade jag flera gånger av att det gjorde så ont att svälja, hade inga halstabletter (bara ett par äckliga som jag verkligen inte kan äta) men nu har jag ett par iallafall, får se hur länge dom räcker.. tappade rösten imorse också men den kom tillbaks rätt snabbt, eller kom tillbaks halvt. Får se om jag orkar gå till skolan imorgon, men jag tror inte det..
Aja, skoldagen var okej, inget speciellt sådär. =)

Nu ska jag äta (eller försöka iallafall..)

Kram på er!

Anonym

Hej:)

Hur mår du ?



Ja är bara en vanlig tjej som lägger lite kommentarer lite där och här! :)

Leia

Hoppas du blir bättre snart!

melina

Jag vill också åka till Cypern! Mitt favoritställe.

bea<3

Hejsan!

Det här är Bea...

Titta gjätna in min blogg

Glöm inte att jag gillar din blogg =)



PUSS&KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: