slide show

100909

Äntligen hemma! Har haft en lång skoldag framför mig men äntligen är den över. Hade franska sista lektionen, kan aldrig koncentrera mig riktigt när det är sista lektionen, vilket inte är så bra eftersom vi har franska prov nästa vecka - sista lektionen. När jag kom hem hoppade jag in i duschen och tvättade håret, har skolfoto i morgon ju. Har typ idétorka just nu så jag vet inte vad jag ska skriva..
Talk 2 U l8er!
Mysaan

Tack för att du har läst min blogg, du har gjort mig en stor tjänst <3

Kom gärna tillbaka varje dag <3

Puss från en glad Mysaan <3



http://brunettmysaan.blogg.se/

- En blogg för alla <3

simone

Vad gör du ikväll hjärtat? :)

vesna

tack :) ska vi följa varann via bloglovin?

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

tack detsamma =) allt bra?

maatilda - [maatilda.blogg.se]

tack, du också :D

charlina och elisabeth

hejsan, allt bra med dig då?:)

Anonym

aaadå det har jag sj? :D

vesna

lagt till dig nu =) allt bra?

Anonym

desammadesamma:D

Ness

Jag tkr den v skit dålig men alla har vi olika åsikter! :)

läs mitt nya inlägg o tyck till! ;)

rrebeccawi (;

fin blogg ;)

Ness

tack dsm :D



http://fridabrems.blogg.se/2009/september/veckans-blogg-finalister-1.html#comment



Kika in och rösta på mig jag är nr6 tack i förhand! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: