slide show

Sunset

Tog precis ett par bilder på en rosa solnedgång ♥





Bilderna blev lite suddiga pga av mörkret och att jag inte kunde hålla kameran helt still. (måste införskaffa ett stativ) Beskärde även bilderna lite (eller okej, rätt så mycket) eftersom att husen var i vägen.. det gick inte att fånga det rosa så bra på bild, men jaja.

Varför tar inte batteriet slut när man vill att det ska ta slut? vill ju att den ska ta slut så jag kan ladda precis innan Cypern så batteriet är fullt... haha
emma

ja foki var himla söt! har du en bra kväll? (:

MALINHE - FOTOBLOGGEN

ja det har jag haft! dsm :)

Jennifer

Riktigt fint när det är såndär solnedgång :))

Jag vet, måste börja använda mitt stativ. Men så jobbigt att släpa med överallt. );

ELLERHUR, hatar när batteriet alltid tar slut när man som mest behöver kameran. )):

ååh tack! Har du haft en bra helg?

adam

solnedgångar är riktigt fina



http://adamlagerstrom.blogg.se

Elisabelle

Älskar solnedgångar! Så himla fint :D

Hanna

Fina bilder!

CLIP

åh, vilka härliga bilder!

MÄÄÄNDY - ♥

hoppas allt är bra :)

simone

Så vackert! :)

Beckychu

Du får ju välja rätt inställning! Så tar den snabbare bilder. Bländaren tex. :) Ändra den så får du snabbare bilder om det är för mörkt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: