slide show

Summer outfit

Jag är uppe! Hittade en outfit bild från i somras;




Dags att käka frukost, hörs sen!

matilda

jo tack, detsamma :D

Anonym

allt bra idag?

Emmelist

haha tack. det lär behövas!!!!

Li

Gud så skönt det vore att bara kunna slänga på sig ett par shorts och strosa ut, nej nu är det vinterjackan som gäller! :(

Hilea

Fräck den översta tröjan va=)

Tooti

Usch frös du inte? :D Jag frös när jag såg på bilderna. Sitter här med en massa kläder och två par strumpor på varandra. hahah :D Ha en bra dag!

Tooti

Haha jag såg inte att bilderna var från sommaren :P

Maria - livet i Milano ☆

en canon 450d, men bilderna i det där inlägget är tagna med en gammal digitalkamera :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: