slide show

Shoppat...

Nu har jag kommit hem från Västerås, köpte rätt så mycket... är man en shopaholic så är man!

Fick av mamma.. fjäskchokladen är sjukt god.. smakar typ som julkalender choklad



Jeansleggings från VILA. Mina andra råkade gå sönder.. haha



Hade svårt att bestämma mig för vilken t-shirt jag skulle välja, men det fick bli den här



Och den här





Svarta jeansleggings... blir perfekta att ha till tröjan ovan!



Vanligt vitt linne



Mjukisbyxor... kommer antagligen ha på mig dom här när jag flyger, blir nog lite varmt men det är bara att byta när man kommit fram till hotellet



Det är ingenting betyder det va ?






Det var nog allt... fick ett par strumpbyxor av mamma också.

Älskar mina nya kläder, haha! =)

charlina och elisabeth

fina köp !

vesna.blogg.se

nicestuff =)

Hej! Va kul att du vill vara med i min veckansbloggtävling! Vad gör du denna lördag då?

nicole

sv: Tack desamma :)

allt bra med dig idag?



love

Malin

SV: Ja du får se programet igen eller gå in på youtube :)

Leia

Tack detsamma! :D

Karin

Hoppas detsamma:) cool tröjan med tryck var

Simone

Vad snyggt :D

Helene

Sv: Ja de var jätte fint i grekland speciellt i Samos där jag var :)



Följa varandra via blogglovin ? :)

C

Vilken söt blogg du har :)

Anonym

linnet med texten var snygg, är den från gina?

Sandra

nej dem kostar ingenting :) vill bara att du skrive ett inlägg om mig, reklam liksom :)



/ http://bloggdesigngirl.blogg.se

Malin

SV: Eller hur xD

olivia

fin blogg :)

Anonym

Har du frågor om smink , hår , naglar , hud , acne , hur du äter nyttigt ?

Mejla [email protected] ,

Svarar på ALLA dina frågor !

Så fort vi bara kan , mejla redan nu !

ROBERTA

t-shirterna är fina =)

snygga grejer. och åh, smakade den som julkalenderchoklad!! sån är ju helt underbar haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: