slide show

Packat...

Nu har jag nästan packat klart allt... var nära på att drunkna i kläder, (haha ;p) det slutade tillslut med att typ 6 t-shirtar, (t-shirts?) flera linnen, (orkade inte räkna) 4 shorts, (1 av dom är ett par puma badshorts) 2 klänningar, (perfekt att ha på sig till stranden) 2 pyjamaser, 1 par jeans, (kan vara bra att ha när vi åker hem) 1 munkjacka, 1 cardigan och nån slapp oversized tröja fick följa med... det var väl inte så mycket ändå? hehe. Smink, plattång och sånt tar jag med imorgon, mineralpuder grejset får stanna hemma, kommer knappast ha nån användning av den ändå så..

Har jag glömt nåt ?



Har packat om lite nu men ja.. ;p



Hahaha, bjuder på den här bilden med mitt cyklop... fin solbränna man skulle få om man solade med den på ;)

Terese

Fin blogg :)

Allt bra?

Rano

åh vad kul! där var jag i sommras :*

Ems

sv: Tack desamma :)

Anonym

riktig najs header, gjort den sj?:D

SANNASANNASANNA

Hej:)

Vad vill du se mer av i min blogg? :) är det något du vill att jag ska ha med som jag inte brukar? :)



KRAM

Anonym

var ska du resa?=)

ida myrin

åh, vart ska du? :)

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

fin blogg du har (;

Mimmi

Det ar fan en sport att packa. Det borde inga i hemkunskapen i skolan sa man far lara sig hur man ska tanka, jag packar ALLT.

melissa

ha det så kul:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: