slide show

Köpa...



Det här hade jag tänkt köpa.. behöver även en mjukisdress.

Tips på vart man kan hitta mjukisdressar ?
Simone

helt rätt där ;)

Karin

nee skulle också vilja ha en.. beror på material.. bikbok har ju rätt fina

LIENE

sv: jag med, verkligen:) dom är to die for!

Malin - Hockeyfruga

hihi jepp! fina saker! cubus har mjukisdressar:)

Takai

svar;

awh, taaack <3

din är så himla fin, älskar verkligen lila :3 <3



ska vi följa varandra på bloglovin?

andrea

hejhej fin blogg:)

Allt bra?:P

Ha en underbar fredag!

<3

Takai

svar;

jaa! :D

var är din bloglovinknapp då? D:

Emmelist

oja, riktigt mys!!!

Takai

svar;

JAHAA! :D

jag är så van vid att de ser ut som min gör xD ihihi.

lägger till dig nu snygging <3

Maria - livet i Milano ☆

flyttade för kärleken =) och så börjar jag studera mdoemarknadsföring om 12 dagar

adina :)

Hej! Säljer min ipod för ett bra pris! Kolla in mitt senaste inlägg :) <3 kram

sofia

snyggt! :)

tilda

Dom där halsdukssaken är väldigt bra om man cyklar..om man sätter den så om håret förstörs inte frisyren;) hehe!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: