slide show

GLAD!

Tjatjatjatja!

Skulle egentligen haft franska till 4 men vi fick plugga hemma i stället, har prov nästa vecka. VI FICK MVG PÅ VÅRAN REDOVISNING OM 9/11 OCH KATRINA ORKANEN! Jag vill verkligen ha MVG i SO (okej, det vill jag ju ha i alla ämnen, men speciellt i SO:n) så det känns jättebra! I'm so happy!
Hade svenska prov idag, det gick nog inte lika bra men jag hoppas på det bästa.
Nu ska jag käka mellis och plugga franska! Cya,



Julie Yu

Coolt att du gillar namnet Julie! :D Haha, jag heter det (A)

Anonym

sv: Det är jag inte hehe :P

Sanna

ha en bra kväll

ja dem är verkligen jätte mysiga.. Va gör du då?

E m m a

Grattis :D

stina lee

Hej vad fin blogg du har.



www.stinalee.blogg.se

David

Tja!!

Videobloggning; funderar på att börja..?!

Vad tycker DU? Ja eller nej=)?



Ha en fin torsdagkväll!

/David

Anonym

sv:ja min dag har vart toppen :)

din då?



love

nicole

sv:ja min dag har vart toppen :)

din då?



love

Mischa

Sv: tack! :D

Emmelist

haha ja det hoppas jag med. hur mår du idag då?

Simone

SV: Haha verkligen! :D

Daniel

Du e ju liksom bäst av alla!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: