slide show

Dagens outfit, fruit shoot & stickning



Munkjacka från BikBok



Jeansleggings från VILA



Köpte fruit shoot... var så sugen ju =)



Min jättefina... eh... stickning. Haha
Lisette

Hejsan:)

jag har en outlet där jag säljer massa saker allt från skor och kläder till accessoarer, ta gärna en titt :) Sen är det bara att skriva en kommentar så pratar vi om hur vi ska fixa de :)



Direkt sidan till outleten: Http://lisettee.blogg.se/outlet



Kram lisette

Malin

SV: Min dag har varit jätte bra, hur har din varit? :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack så mycket! :D

Karin

den hoodien är så fin:) ville ha den förut!

trevlig kväll på dig:)

vesna.blogg.se

ja precis, superjobbigt

Hilda

Härlig tröja :D

emma

mhm, annars blir ju livetför tråkigt :)

hur är de annars`?

Febb

den var ju visst fin;P och haha ja videobloggar är kulkul!

Moa S

oooh fan vilken mysig tröja haha :D

YVONNES

Svar: Hej! Ska du? Jag ska till Larnaca.

Mathilda

Sv: Ja, det gjorde det tror jag :D

Allt bra med dig nu då? :)

YVONNES

Svar: Tack så mycket!

madde

Ja dom blev goda va ett tags en ja gjorde dom men detta receptet på muffins blev kanon !!

Anonym

Hej! Jag bara undrar om din blogg också är seg idag? kramar

Malin-Hockeyfruga

jättefin tröja!

emma

har du haft en bra kväll? (:

simone

Sv: Tack så mycket! :)

Anonym

du får köpa dig en

L&B&P

Mysig tröja :)

GULLEFIA

Jaa, det ska bli jätteskönt =)

simone

SV: Joo, det är segt när någon spammar så :/

ida

ja har lika dana sådana jeans leggins från vila, älskar dem :)

anna

snygg blogg, verkligen :D läs gärna min om du orkar :D

Malin-Hockeyfruga

hehe ja, shopping piggar alltid upp:P va är de du stickar? :)

Emelie

Snygg tröja :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: