slide show

Bake a cake?

Ska snart vara med Linn... we're going to bake a cake, (om vi orkar?) typ kladdkaka, eller kakor med choklad?



Snart! ♥
(det är 9 dagar tills vi åker till arlanda, men 10 dagar tills vi åker till Cypern)
Evelina

Kladdkaka är aldrig fel ( gjorde tårta av det igår =) och så går det ju rätt snabbt att fixa också! =)

Emma Damm Drawings

Hejsan, kika gärna in på mitt senaste inlägg där du kan se på ett videoklipp där jag visar hur man tecknar ett öga. Ha en superfin helg :-)

Anonym

sv: Ja detsamma du :D vgd? :D

Anonym

Jätefin blogg! :)

Allt bra med dig? ;b



(http://steeler.blogg.se/)

härligt! man kan inte annat än bli avundsjuk alltså :)

Julia tb

Åh vad kul att åka till Cypern, låter riktigt härligt!

Har varit där en gång för många år sedan, det var riktigt fint:D

Allt bra annars då? Ha en fortsatt fin fredga! Kramar<3

sofijah

åh gud va härligt , vill också åka iväg :/

m'

tack :D tydligen någon som inte höll med mig, kolla mitt senaste inlägg, kram

steffi

Kul!

ludvig



trevlig blogg hörru :)

ha en fin helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: