slide show

091025

Ska snart äta tacos, imorgon blir det mcdonalds och på tisdag antagligen pizza med halloumiost typ... haha. :p
Ska börja packa efter att vi har ätit, hoppas jag inte glömmer något... digitalkameran är laddad, systemkameran är på laddning (den är säkert fullladdad nu) mp3:n är laddad, nånting jag har glömt? Mobilerna tar jag imorgon. (=

Om 24 timmar sitter vi nog på tågstationen och väntar på tåget till Arlanda... åh snart dags ♥
Anonym

hej tack desamma :)

julia

Hej ! :) Gillar din blogg , vi är ju rätt lika på många sätt ;D namn , ålder och intressen menar jag :)

Moa S

ahhah.. damn vad gott allt det där lät :D

Emma

vart ska du någonstans? :)

Spring Nicht Banan Muhamed!

Följa varandra med bloglovin?

Skulle vara kul! x)

josefinöstevik

vart ska du flyga :)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: