slide show

091012

Good morning cupcakes! (haha)

Skulle bara slänga upp ett par outfits bilder men mobilen krånglar och vill inte lägga in bilderna till datorn... har iallafall på mig min nya typ stickade cardigan och den är varm svettas ihjäl lite här.. dessutom känner jag mig som en björn. Haha fråga inte. ;p
Nu måste jag dra, ses sen! ♥
Myaraq

En cardigan som får dig att se ut som en björn?

Låter skitkul, visa!

m'

tack söte! :D

LIENE

tack så mycket:D

rebecca

sv: men shit tack så mycket :D

det gör mig superglad att du tycker så! :) <3



hur är läget då? (a)

Malin - Hockeyfruga

tack :) härligt med stickat hihi

Anonym

hehe näe det ärinte många som skulle vilja det, allt bra idag?

emma

hoppas du har en bra måndag? / fröken bitterfitta

Anonym

Hej på dig! Allt bra med dig idag? :)



Btw, ska vi följa varann vi bloglovin? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: